خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/08 - 14:22
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
ابراهیمی:

بررسی مشکلات جامعه ایثارگران و جانبازان باید از شعارزدگی خارج شود

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: باید با فرهنگ سازی جایگاه جانبازان و ایثارگران در جامعه شناخته شود تا ضمن رعایت شان یادگاران دفاع مقدس،امرار معاش و استفاده از حقوق شهروندی نیز برای آنها آسان تر باشد.

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نام گذاری این ایام به‌عنوان روز پاسدار و روز جانباز ،گفت:یکی از دستاوردهای ارزشمند و مهم انقلاب اسلامی، تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) است و امام راحل در تأثیر و نقش سپاه فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»



وی با بیان اینکه سپاه حفاظت و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی  را به عهده دارد، مطرح کرد: تاسیس سپاه پاسداران در سال 58 در روز تولد امام حسین (ع) انجام شد و این نهاد تلاش های زیادی در مبارزه با گروهک های ضدانقلاب و همچنین در دوران دفاع مقدس داشته است که فراموش شدنی نیست.



بیشتر بخوانید:





نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران برای صیانت از دستاوردهای انقلاب بسیار تلاش کرده و این راه ادامه دارد،خاطرنشان کرد: با وجود روحیه از خودگذشتگی و مقاومت پاسداران ،کشور در بسیاری از مقاطع توانست از بن بست های پیش رو خارج شود.



سخنگوی کمیسیون کشاورزی،آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: پاسداران باید با الگوگیری و سرمشق قراردادن پاسدار اسلام بزرگ و اسوه مقاومت و ایثار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از ایشان درس گرفته و در مسیر آن حضرت حرکت کنند.



وی با یادآوری حضور موثر پاسداران در عرصه های مختلف،تاکید کرد: پاسداران سپاه علاوه برحضور جدی در عرصه جنگ،هر زمان که مشکلی اعم از سیل، زلزله، بیماری و ... آسایش مردم را تهدید کرده با ورود به میدان و با روحیه جهادی مشکلات را حل کرده اند.



این نماینده مردم درمجلس دهم با تاکید بر لزوم تلاش مسولان،دولت و مجلس برای حل مشکلات جانبازان و ایثارگران،مطرح کرد: متاسفانه ما شاهد مشکلات متعدد ایثارگران هستیم و  باید درمجلس یازدهم به عنوان اولویت پیگیری شود.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بررسی مشکلات ایثارگران و جانبازان از حالت شعارزدگی خارج شده و نواقص و مشکلات مربوط به ایثارگران رفع شود ،تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی جایگاه جانبازان و ایثارگران در جامعه شناخته شود تا ضمن رعایت شان یادگاران دفاع مقدس، امرار معاش و استفاده از مزایای شهروندی نیز برای آنها آسان تر باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 296350
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار